جهت نصب و یا مشاوره باکارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن تماس:                        02188934627

پشتیبانی 24 ساعته :         09125330408

 

دزدگیر اماکن یا سیستم اعلام سرقت تلفنی یکی از کاربردی ترین تجهیزات امنیتی می باشد که بدون شک جایگزینی در حال حاضر برای آن وجود ندارد. دزدگیر اماکن با ترکیب شدن با دوربین مدار بسته یک سیستم امنیتی کامل را تشکیل می دهد که نحوه کار آن به این صورت است که در زمان سرقت، سنسورهای دزدگیر با تشخیص حرکت در محیط باعث فعال شدن پنل مرکزی و نهایتا تلفن کننده می شوند. تلفن کننده بلافاصله با صاحب سازمان تماس حاصل کرده و در صورتی که مکان مورد نظر مجهز به دوربین باشد این شخص خواهد توانست با استفاده از امکان انتقال تصویر از راه دور با گوشی موبایل سازمان خود را چک کرده و نهایتا در صورت خطر با پلیس تماس حاصل نماید.

 

دزدگیر f10 فایروال

شرکـت فایروال در زمینه تولیـد سیـستمـهـای هـوشمـند ، انواع دزدگیـر امـاکـن و لوازم جـانبـی بـا نام تجاری فایـروال بوده که دارای فروشگاه هـای مـجـاز در سراسر کـشور مـی بـاشد هـمـچنیـن خرید از  ایـن مـراکـز مـی توانیـد مـحصولات فایـروال را بـا گارانتی 5 ساله و 10 سال خـدمـات پس از فروش خـریـداری نمـایـیـد.

شرکـت فایـروال تا بـه حال مـوفق بـه ساخـت چندیـن مـدل دستگاه مـرکـزی و لوازم جـانبـی بـا شناسه مـلی بـوده و هـمـیـشه در راستای بـهـیـنه و بـومـی سازی مـحصولات خـود در زمـیـنه تولیـدات داخـلی و صادرات بـا کـیـفیـت، گام هـای بـسیـار بـلندی بـرداشته است .

دزدگیر فایروال یکی از بهترین سیستم های اعلام سرقت در حیطه خود بوده.